Я их не спешил передавать, мы ждали что вопросов будет больше. Пришли ответы. 1. Какая локальная версия канала Дисней, который в данный момент в тестовом режиме идёт на платформе оператора, в конечном итоге, будет доступна для абонентов Виасата, и сколько звуковых дорожек на ней будет представлено в окончательном варианте? (yorick)
Канал Дісней буде мати як мінімум 3 звукові доріжки: англійська, російська, українська. На даний момент англійська присутня, робота над російською і українською ведуться. Перед офіційним запуском каналу одна з цих двох доріжок буде обов"язково (або російська або українська). Інша буде додаватись поступово. Ми хочемо, до кінця року мати всі три мови на каналі. Все залежить від самого каналу.
2. Когда появится и появится ли вообще официальный форум Виасат Укр.? (svslava)
На даний момент ми не плануємо запуск форуму на нашому вебсайті. Ми дуже задоволені нашею співпрацею із http://viasatfan.clan.su . І насправді дуже вдячні за можливість отримувати і ділитись інформацією. На даний момент, розглядаємо цей форум як незалежну площадку для вільного спілкування як абонентів, так і нашою компанією. Разом з тим, ми не виключаємо запуск форуму на нашому сайті в майбутньому.
3. Когда качество вещания некоторых каналов улучшится - т.е. пропадет торможение картинки? Каналы, где наблюдается проблема - НатГео, Охота и Рыбалка, РТР Планета, 24 Техно. (ghost)
НатГео, Охота и Рыбалка и 24 Техно - занимаемся, глюк очень редко проявляется и засечь его довольно сложно. Возможно, он уйдет, когда мы заменим карты в ближайшее время (месяц, я думаю)
РТР Планета - здесь мы ничего не сделаем, так как мы не поднимаем этот канал. Возможно это единичные случаи.
4.Возможно ли в будущем увеличение количества пакетов или хотя бы разделение пакетов на тематические (фильмовый, познавательный, спортивный)? (Mehanik)
У вересні закінчується дослідження, яке направлене саме на це питання. Якщо результати будуть позитивні, і така модель покаже себе краще за існуючу, ми це зробимо якнайшвидше.
5. Какая судьба ждет те каналы, которые отсутствуют на сайте, но еще вещают, а именно Феникс+Кино, MGM, Fine Living Network, Extreme Sports, Zone Reality? (Mehanik)
Ці канали, наші абоненти, а також глядачі кабельного тв, оцінили найнижче серед всіх інших платних каналів. Вони будуть присутні в пакетах для теперішніх абонентів до того часу, як ми їм знайдемо достойну заміну. В найгіршому випадку, це станеться в 2011 році. Але ми хочемо це зробити ще в 2010.
6. Планирует ли Виасат добавить каналы для женской аудитории (на подобии Меню-ТВ, ТДК, Maxxi TV, Мать и Дитя)? (Mehanik)
Так, у жовтні відбувається ребрендінг каналу Hallmark на Divu. Це буде зміна не тільки логотипу, але й контентного наповнення. І саме цей канал буде націлений на нашу найкращу половину людства . Цільовою аудиторією будуть жінки 18-45, сучасні, активні, модниці. Щодо вищезазначених каналів, ці канали не входять в топ кращих у цьому сегменті ринку.
7. Как долго будет тестироваться Дисней?
Что значит тестировать - каков смысл данного действа? (Lukas11)
Тестування каналу це звичайна практика. Перед будь-яким запуском каналу, ми близько 1 місяця перевіряємо його технічні характеристики, контентне наповнення, мови трансляцій, і ще низку параметрів, які домовлені в договорах. Що стосується каналу Дісней, то на даний момент канал не відповідає нашим мінімальним вимогам до такого роду каналів. Одна з яких, наприклад, мова трансляції. Те що зараз іду в тестовому режимі - сирий продукт. Ми сподіваємось, що до жовтня місяця ситуація проясниться. Але все залежить від каналу. Ми віримо в цей канал, і зробимо все можливе щоб він появився на екранах наших клієнтів.
8. Могу ли я быть уверенным, что Виасат не кинет своих абонентов как это делает сейчас П+ ?
По-перше ми чесно працюємо із нашими партнерами, а безпосередньо із компанією Astra з якою у нас склались партнерські відносини у всіх країнах. У нас не існує таких боргів, які є у деяких наших конкурентів. По-друге, у нас нормальна фінансова ситуація. Фінансова стратегія компанії в Україні повністю виправдовує себе, і ми виходимо на самоокупність згідно плану. По-третє, ми міжнародна компанія, із більш ніж 1 млрд EUR оборотом.
І на останок. Так, ми не ідеальна компанія. Ми також робимо помилки, як і всі. Але з допомогою вашого форуму ми постійно вдосконалюємось. Ви допомагаєте нам виявляти наші слабкі місця. Ви допомагаєте нам "чути" наших клієнтів і чого вони хочуть. Згадайте якими ми були ще 2 роки назад. У нас, навіть, не було Євроспорту . З допомогою і вашого форуму, ми змогли значно покращити і продукт, і сервіс для наших клієнтів.
Ми хотіли від імені компанії Viasat, щиро подякувати всій команді форуму http://viasatfan.clan.su. З вами у нас справді вийде "По-TVоєму"!