Quote (shnurok)
Стакими работниками как набрал тов.Стрильчук(маг.Виасат Черкассы) мы дилеры Виасата в Черкасской обл.без роботы не останемся.28 декабря 2009г.бригада "установщиков"черкасского магазина Виасат установили комплект в г.Золотоноша.Устанавливали поздно вечером,темно,ничего не видно уже.В общем с горем пополам установили,активировали,уехали.Уехала бригада и почему то вместе с ними "уехал"сигнал.На экране начальная установка.И началось-звонок в магазин-завтра приедем.Прошло завтра,послезавтра-нет никого.Снова звонки в магазин-кормят завтраками.Когда разьяренный клиент в очередной раз позвонил и сказал чтобы приехали забрали свой комплект,на что услышали ответ"мы поджидаем чтобы был заказ в вашу сторону и пошлем бригаду которая вам устанавливала,они все исправят".И вот сегодня 6 января а бригады по-прежнему нет.Сегодня позвонил хозяин ко мне.Приехав на место обнаружил:тарелка собрана на скорую руку,неучами,кабеля висят как сопли.Вдобавок ко всему-антена "уехала" градусов на10 в сторону.Болты М6 не зажаты,в следствии чего антенна опустилась до упора вниз.Пришлось переделывать все после этих горе установщиков.Хотелось бы спросить у Стрельчука зачем он полез к спутниковому тв,торговал Rainfordом и дальше торгуй.Захотелось легких денег-так они счастья и радости не принесут.Слышали бы вы,что о Стрильчуке говорил злой клиент!
****
И куда только смотрит руководство Вижн?
Завжди дуже легко кинути обвинувачення в бік когось іншого, і розкритикувати як завгодно особливо якщо це стосується не власної персони. Трохи проллю світла на ситуацію, за звичай ніколи сидіти в інеті і витрачати час на “перемивання кісток”, - якщо у когось є на це час – це його справа.
Також не хочеться залишати цей пост без відповіді, бо ситуація висвітлена тільки однобоко.
Хочу звернути увагу на те, що:
по перше – клієнта попереджали, що встановлювати антену таким чином на трубу, яка провертається навколо своєї вісі, не має достатнього рівня, фіксація труби за допомогою чопа це абсурд, всі ці порушення призведуть до того, що він не зможе отримувати послугу і відповідальність за таку установку монтажники не несуть, клієнт все одно настояв на своєму (декілька спроб вказати на те, що це істотний недолік не допомогло, людина отримала власний досвід на своєму прикладі, помилка монтажників в тому, що потрібно було взяти з нього додатково розписку, на договорі підпис є);
по друге – фото викладене на сайті не відповідає первинній дійсності (я буду більш ввічливим і не буду вказувати на те, що хтось міг перед тим як фотографувати “щось змінити”, щоб виставити все в іншій красі, припускаю можливість того, що сам клієнт міг спробувати таким чином “налаштувати” антену, з фото тоді видно як це в нього гарно вийшло);
по третє – клієнт з проблемою звернувся в той момент, коли дамба на шляху до Золотоноші була перекрита ДАЇ в зв’язку з поганими погодними умовами.
в четверте – з клієнта беруться кошти і він підписує договір тільки після того, як йому все налаштували, активували послугу, розповіли і навчили як користуватися тюнером і коли його все влаштовує.
Козакам з м.Золотоноші окремий респект і подяка за оперативне вирішення питання (Ви встигли раніше ніж ми, щиро дякую), от тільки фотозвіт нажаль не зробили, щоб можна було глянути як тепер “правильно” зроблений монтаж антени.
“Легкі” гроші хочуть отримати мабуть всі, але тільки мабуть Ви пан shnurok, вважаїте що це легкі гроші….. не знаю скільки Ви займаєтесь супутниковими системами, мабуть дуже мало, бо Ви б вже давно зрозуміли, що тут ними і не пахне. Люба справа, особливо сьогодні, складна і клопітлива, я вважаю що часи “легких” грошей давно минули, хіба що десь у владоможців є можливість…
Коли несеш світлий світ міжнародного телебачення “VIASAT” у маси працювати можна і в темний час доби (особливо зимою, коли в 16.00 вже темніє), … - важче, але стає легше, коли ти бачиш задоволеного, вдячного клієнта. Дехто мабуть налаштовує антени по сонцю, жде 12-тої години дня…, - ми використовуємо інший спосіб і ми собі не можемо дозволити, щоб бригада в день підключала тільки одного абонента, ставте в місяць ту кількість яку хочете, а ми підключимо цей об’єм за кілька днів(якісно).
Клієнти попадаються різні, так само як і монтажники - всі ми люди, кожний має право на повагу, власне переконання, ввічливе до себе відношення і багато іншого.
Ми не ідеальні, - так, бувають помилки і прорахування: над цим працюємо, виправляємося, вдосконалюємося (вдосконаленню не може бути краю), вчимося на своїх і на чужих помилках, що і вам радимо.
Якщо хтось хоче за рахунок такого чорного піару себе розрекламувати, будь ласка, але не завжди це спрацьовує і якщо і так, то не на довго, скільки наші монтажники перебрали, перестроїли антен після дилетантів, писати не буду та й фотографувати було ніколи – не це головне, головне в тому, щоб клієнт залишався задоволений.
Враховуючи вище сказане хочу додати, - що це суто моє бачення проблеми і мій погляд, хтось його розділить, хтось ні, хочу побажати всім присутнім хороших, легких підключень, задоволених клієнтів і щоб у вас завжди була робота.
Пы.Сы. Відповідь написав на прохання знайомих, форум читав до цього тільки один чи два рази, прийшлося найти на це час, надіюсь згаяв його не марно.